Pre-carnival fever

As you know, these few days my town Strumica lives for it’s biggest tradition: Strumica Carnival! Tonight there is ball under masks in the clubs all over my town and tomorrow is the main carnival night, a parade with over 3000 participants. Amazing, isn’t it? This is the outfit which I wore today, and the carnival costume you will see tomorrow 🙂 Hope you like it!

 

Како што знаете, овие денови Струмица живее во духот на нејзината најголема традиција -Струмичкиот Карневал! Вечерва има бал под маски насекаде низ клубовите во Струмица, а утре е главната карневалска вечер, парада на маски со над 3000 учесници. Воодушевувачки, нели? Ова е мојот избор на облека за денес, а карневалскиот костум ќе го видите утре 🙂 Се надевам дека ви се допаѓа!

 

12

 34

6 thoughts on “Pre-carnival fever

  1. Ми се допаѓа хармонијата која владее во аутфитот.
    Боите се фантастични, принтовите исто така. Ми се допаѓа што си помешала два принта за постигнување на preppy look. Ременот е дефинитивно потребен повеќе за дефиниција на комплетниот изглед отколку на силуетата и особено ми е драго што има некој вид на плетка затоа што кога се гледа во целост доаѓа како успешно изреализирано мешање и на трет принт.
    Вметнувањето на црно/темно сино џемперче го неутрализира она за кое зборував горе. Совршено.

    Патем, му се радувам на утрешниот пост! 🙂 Одвај чекам да видам што си спремила.
    Поздрав.

  2. Од Струмица си?
    Прекрасна ти е комбинацијава!Ми се допаѓа изборот на бои и принтот на панталоните!
    Можеби ќе се видиме утре на краневалите 😀

  3. Она што на прв поглед ми го привлече вниманирто е синиот лакот. По некоја случајност моментално и јас ги имам налакирано ноктите во таква сина боја 🙂 Чантата ми се допаѓа, како и целата комбинација. Убаво да си поминеш на карневалот!

  4. Многу ми се допаѓа што си се одлучила за шарени парчиња, а пресекот е направен со каишот кој што е многу интересен.
    Чантата многу ми се допаѓа =)

Leave a Reply

