Nail Art

Конечно малку послободна. Ме немаше речиси една недела, па затоа еве го совршениот ден за малку поинаков пост. Тотално сум вљубена во nail art-от. Општо, сакам да експериментирам, па ноктите се често мои ”жртви” кои инстантно придонесуваат во целокупниот изглед. ПС. Не ги правев јас, па затоа немојте да ми закажувате во коментари. Се шегувам 🙂

 

Finally some free time. I have been gone for almost a week, so today was the perfect day for a different kind of post. I am totally in love with nail art. Generally, I love to do experiments, and the nails are often my “victims” which instantly contribute to the entire look. PS. They aren’t made by me, so don’t make appointments in the comments bellow. Just kidding 🙂

 

 

DSC02084DSC02100DSC02102

DSC02103     

 

Wallet: Killah

2 thoughts on “Nail Art

  1. Оу ем џи! Браво за оној кој ги правел! Со сигурност има талент. 🙂
    Блазе тебе штом си опкружена со вакви надарени луѓе, околу мене никој нема и секогаш сум налакирана со бордо, темно сино или силна минт боја. Ептен монотоно ама тоа е. 🙂

    Патем твои се сликите? Ептен профи изгледаат вака со боите од пликот.
    Не ми се верува дека напишав профи бе. -.- 😀

Leave a comment